Hangout with My Family :))

Salam semua :)) Hey untuk dia ! Hey untuk dia~ lol takde kene mengena pon dgn lagu tuh ,  Harinie lieyna update 2 entry dalam 1 mase untuk menghilangkan bosan, so lieyna updte jelah blog.. kalau tak berhabuk bagai , malas nak vacum , HAHA

Actually, pada 17/9 haritue.. parents lieyna datang KL. for uruskan permohonan bantuan dekat SEGi University, terkejut jugak ibu n abah nak datang KL. haha tapi best sebab nak tahu ape?? Kite bolehhh gi shopping ping ping~ Jangan jeles KAKA LONG ,my lovely sister dia tak ikut sekali ade exam katenye.. takpelah sy kirim gamabr instagram jelah kat awok okayh. haha Sementara hari isnin adalah cuti HARI MALAYSIA mase tuh so abah and ibu decide datang terus je ke SEGi.. kalau nak tunggu saya memang tak lah .. haha

Me with my lovely mum


Okayh, Abah n ibu amik saya after maghrib,untuk g rumah makcik aka MOKDE saya , keluarga dia duduk kat cheras, .. so saya dah biasa bermalam dekat sane sebab ape WI-FI rumah dia lajuuuuuuuuuuuu haha, Selagi ade mase manfaatkan ia ~ LOL. Parents lieyna uruskan permohonan itu hari selasa.. dorang kat KL selama 3 hari.. so ape kate kite g SHOPPING NAK? *muka tak malu* haha ,, so lieyna decide ajak abah pergi,,... MID VALLEY, okayh saya tahu saya mmg takpernh pergi pon mid valley taw.. haha Actually , lieyna bukan nk shopping baju bagai,, taklah lieyna nak beli barang2 lukisan ,Serius banyak sgt nak kne beli for kelas Drawing 1 and 2D/3D, Alhamdulilah semntra parents ade kat KL.. so g jelah beli.. kan? Kan? hehe
SAYANG IBU AND ABAH!!!!!



 After pergi Mid Valley, abah lieyna ajak g TBS aka Terminal Bas Bersepadu, Eh betul ke aku eja nie? haha .Nak tahu buat ape, actually lieyna tak pandai lagi naik bas or train or monorel or LRT dekat area KL nie, yelah lieyna bukanye orang KayL. lieyna orang JOHOR, takpernah belajar dekat KL. so sebab tulah lieyna nak belajar .. .. senang takpayah tumpang sape2. senang untuk diri sendiri jugak :))  Keesokanya  lieyna g dgn parents lieyna n makcik n anak dia sekali.. Kitorg gerak ke TBS kul 9 lebih gituh.. Nie first time lieyna naik LRT pergi KOTA DAMANSARA , *okayh saya tahu saya ketinggalan zaman * haha

Kitorang naik LRT dari TBS ke Masjid Jamek... dari Masjid Jamek turun.tukar LRT lain trus ke KELANA JAYA, Dari KELANA JAYA naik bas ke KOTA DAMANSARA :)) Baru lah lieyna rase penatnyee.. nak sampai KD pon kat separuh hari, tpi nie pengalaman yang best! =b  Thanks abah ! hahaThen patah balik ke KELANA JAYA,dan sterusnye sampailahh ke TBS.. serius penat doe, == haha, Now , lieyna dah boleh g mane2 and balik JOHOR selalu cuz dh tahu cmne nak g KD naik semua nie, Senang .Alhamdulilah :))


 

Then, kami sampai rumah mokde saya area pukul 6 lebih,Truely nie pengalaman paling best lieyna rase, yelah bagi orang lain dah biasa... tapi bagi lieyna nie pengalaman pertama :) hehe

p/s -> First i want to THANK YOU BERIBU RIBU LEMON! pada ABAH SAYA my PRINCE ! My LOVE,MY LOVELY DAD ! MY ABAH YANG KURUS. MY MOM YG COMEL ,MY MOM GPK HEM Yang garang! hehe also MY AUNTIE , Mokde  Thanks for everything ,, and my KAKA LONG? .. okaylah mention jugaklah , hehe.. 
Thanks for everything especially for my ABAH, Terima kasih abah :)):) Deqna sayang abah n ibu sangat2 ! Tanpa korang deqna takkan dapat belajar erti hidup , Cehhhhh ~ HAHA ,Deqna sayang semua! *air mata berjurai* hehe

Okbai,sampai sini saje.. pasal New Semester 2 - Part Two tuh ade mase lieyna continue, dont worry be happy , smile with ur famiy dear readers  Sekian Wassalam :))